Uitstekende tandheelkundige zorg

Feedback

Tevredenheid

Wij horen het uiteraard graag als u tevreden bent, maar net zo graag als u ontevreden bent. Met uw feedback kunnen wij onszelf immers blijven verbeteren. Is er onverhoopt iets niet helemaal naar wens gegaan tijdens een behandeling of in de communicatie? Vraag ons om een verhelderend gesprek, zodat wij uw vragen kunnen beantwoorden en we gezamenlijk naar een oplossing kunnen zoeken.

Informatiepunt en klachtenregeling

Komen tandarts en patiënt er samen niet uit, dan kunnen patiënten telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie NMT.  Levert dit geen oplossing op, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling, waarbij wij zijn aangesloten.

Enquête

Wij houden regelmatig een enquête onder onze patiënten, zodat we de kwaliteit van onze zorg optimaal op uw wensen kunnen laten aansluiten.